söndag 12 februari 2012

Redan söndag!!

Scheisse va fort tiden går!

Redan söndag!

Idag ska det göras en massa matlådor!
Hade 2,5 kg blandfärs i frysen som vi plockat upp, så det ska bli köttbullar, biffar och järpar!
Vi ska äta järpar med med apelsinsallad i pitabröd idag!

Gårdagens middag va kanongod, och såååå enkel! 
Marinerade kycklingen i röd currypasta och olivolja och stekte den sen. Nudlarna kokades bara i vatten och "smaken" i paketet. Såå gott!!

Idag får Håkan sovmorgon! Jag fick ju sova till 09,30 igår så jag va utvilad hela dagen!!
Det gör absolut inget att jag fick vakna 06,30 idag för det gör bara att man somnar ordentligt ikväll så man orkar upp imon!

I eftermiddag är det bugg!!!! längtar!!!

Over and out!!


4 kommentarer:

Anna Mustonen sa...

Hallojs! Jag lade till din blogg i min lista. Låter skojjigt med apelsinsallad i pitabrödet! Måste kika på det. KRAM!

Angelica sa...

Anna:
Det blev jättegott med apelsinsalladen!!
rekommenderas starkt!!

Anna Mustonen sa...

Jag får lov att prova den, såg ju receptet så.

Angelica sa...

Tycker jag du gör rätt i!!