torsdag 16 februari 2012

fullt ös!!

Trodde inte att jag skulle ha nåt att göra idag.... 
OJ va fel jag hade!!

Bakade snabba kardemummabullar i morse. Dom blev jättegoda!
Sen bakade jag vanlijdelen till tårtbottnarna :-) o direkt när den va färdig så gjordes chokladdelen :-D

Jag och Ella har varit en sväng i samhället! Var inne i den nya affären Nille. Ella blev helt till sig när hon såg att Bilar-grejer dom hade! hon fick Bilar-kexchoklad! Gissa om det va poppis??

Det blev ju ingen bio för film-helvetet hade inte kommit.... tur att Ella inte ens visste va bio va.... 

Bild lånad från Sockerrus
Sen när vi kom hem så monterade jag tårtbottnarna så att dom såg ut som ovan!

Så nästa vecka är det bara att ta fram en ur frysen o ta med till jobbet!

Vid fem kom Mia och vi pratade GBP. Väldigt härlig tjej det där! Ella hade skitkul!!!

Sen somnade hon gott i soffan o hann precis dricka upp vällingen o somnade med det i handen :-) sötunge!

Imon är det jobb igen o sen dags för helg! Skönt!!

Inga kommentarer: