måndag 20 februari 2012

härlig måndag!

Vaknade ovanligt pigg!! Ella gick också upp med mig vid 05,10 :-)
Hann göra mig färdig till strax efter 6 :-) så jag hann i lugn och ro äta mina skorpor och dricka mitt kaffe!

Va väldigt effektiv på förmiddagen! Vid tio kom en ny grupp på hela TVÅ elever! Hade introduktion med dom och sen va det lunch! Nu när Tommy är tillbaka är det skönt att komma ut o gå på lunchen!

Efter lunch hade jag utvecklingssamtal med chefen! kändes bra!
Jag gav som förslag att vi i arbetslaget skulle åka iväg på teambildning! Hon tyckte det va ett bra förslag! Vi behöver nog det!

Sen har effektiva Eva varit framme mesta delen av dagen! Har fått iordning på en massa papper till dom olika kurserna. så nu ska det gå snabbt att hitta det jag behöver!

Har ikväll blivit überförkyld.... jag sa på promenden idag att jag vill att det skulle bryta ut... o det har det gjort!

Imon är det fettisdagen och jag ska ha med semlor! får itne glömma bort att gå ut o hämta bullarna i frysen bara...

Nä nu ska jag snart titta på Cake Boss!! 

Over and out!!

Inga kommentarer: