onsdag 22 februari 2012

onsdag!

shit va tiden går fort! 
Hela dan bara svischade förbi igår! 
Lektioner hela dagen o jag hann knappt tänka ens en gång... iofs bra eftersom jag vaknade där vid 4 o va klarvaken! 

På kvällen hade jag en massa energi efter 6 koppar kaffe och två redbull under dagen :-D
Städade av nästan hela nerevåningen! Skönt o se golven ibland *skratt*

Sen försökte jag somna vid nio-tiden... gick inte jättebra, men till slut somnade jag vid 22 tror jag :-)

Ella tyckte dock att 04,40 va en bra tid att vakna idag.... jag höll inte riktigt med kan jag säga...
Tycker att 05,05 är alldeles för tidigt, men klockan ringer då....

Nu e hon lämnad på dagis eftersom onsdagar får hon börja tidigt så Håkan får en chans att sova liiite mer än knappa 6 timmar...

Idag är en långdag på jobbet! Vi ska till Hylténs industrimuseum på en vip-kväll o efter det är det lite mat :-) Ska bli trevligt!!

Nä nu ska vi ha morgonmöte! 

Over and out!!

Inga kommentarer: