lördag 11 februari 2012

Denna tårta ska jag göra när alla är tillbaka på jobbet!
Har ju lovat att bjuda på tårta om jag klarade min tenta! och det gjorde jag ju!

Fick en 4:a i betyg så jag måste ha gjort nåt bra ;-)




Det verkar inte som om det kommer nån ny grupp nästa vecka, så då har jag 3 lektioner :-D Ska se om jag kan ta en dag ledigt. har ju en hel del timmar innestående!

Ska ockås försöka hinna göra färdigt min kurs i CNC-Teknik på hela 2 hp! Borde inte vara några konstigheter... tänkte hinna med att städa en hel del också på jobbet!

Effektiva Eva behöver komma fram lite!!

Idag ahr vi storstädat hela huset! OCH hunnit med en promenad bort till Willys! blev hela två timmars promenad :-) Tänk vad man gör för lite frukt *asg* köpte lite godis iofs också :-)

Ella fick träffa brandmännen utanför Willys som upplyste om att det är Europeiska 112-dagen idag!
Så Ella fick en brandhjälm i röd plast! ska försöka ta ett kort på henne i den sen :-)

Ikväll ska vi äta nudelsoppa med kyckling. Hittade ett recept i buffetidningen så jag hoppas att det bilr gott :-)

Blir väl till o titta på Mello ikväll också!

Imon är det dags för bugg igen! Längtar verkligen!! det är såååååååå kul :-D
Kanske får lite mod till mig att stanna på fortsättningsgruppen också, får se :-)

Nä nu ska jag fortsätta titta på Once Upon A Time!!

Over and out!!

Ps... måste bara berätta att jag numera inte väger mig två gånger om dagen, utan en eller två gånger i veckan! Känns skönt att kunna släppa det lite! Jag märker ändå ganska snabbt om jag går upp lite!! Ds....

1 kommentar:

Åsa sa...

MY GOD, den tårtan såg grym ut!
ÄÄälskar goda bakverk.. hehehe..
: P