lördag 18 februari 2012

ÅHHH!!!!

Fick sovmorgon idag!
Sov till 08,45, men gick inte ner förrän 09,40 :-) Passade på att läsa lite i en bok som jag började läsa när jag va gravid me Ella och gjorde glukosbelastning på vårdcentralen. ( så det va verkligen dags)
Läste ur "Varför gråter inte Emma" på lunchen igår.

Kände tyvärr att jag va på ett pissedåligt humör när jag gick ner (koffeinbrist)
O det hjälper ju inte när det är vatten på hela bordet "Ella: har du inte torkat upp allt?" sa pappan.....
Ojojoj, härligt att va PA här hemma ibland!!

Sen så tycker jag att jag inte ska behöva säga att kalaspuffar med mjölk inte är ett jättebra alternativ till frukost om man har problem med högt socker... men, men... det är ju bara jag....
Jag är mamma till en, det räcker!

Nu står det två grekiska lantbröd i ugnen! Luktar riktigt gott!! Ska ta ett kort och lägga upp sen :-)

Tänkte att imon ska det bli tomatsoppa och focaccia till lunch! är sååå sugen på tomat och rödlök i brödet! 
O imon är det ju buggtajm igen! längtar!!

Over and out!!


1 kommentar:

Anna Mustonen sa...

Åååh det låter underbart gott! Jag ska ta mig i kragen nu och sätta igång nån slags köttgryta. Är sugen på Portergryta men barnen vägrar det så... :(