torsdag 31 mars 2011

sitter i skolan!

har i tre dagar varit på falks metall här i gnosjö!
har haft det jättebra, och även fått köra maskiner och ta eget anvar över att det blir rätt!
så det känns verkligen som om jag lärt mig en hel del!
Det är väldigt bra att få mer kött på benen så jag vet varför saker o ting sker!

Idag och imon jobbar jag i skolan! hade manuella verkstaden i morse och nu i eftermiddag har jag matte med tvåorna!
imon har jag vuxeneleverna hela dan, har matte på förmiddagen och manuella verkstaden på eftermiddagen!

nu har dom till och med frågat hur jag vill ha semester i sommar så det känns skönt! är ledig två veckor (28-29) för då är skolan stängd, så jag får antingen se om jag får jobba på shell eller så får jag vara mammaledig. det löser sig alltid!
ska bara kolla när dom tänkt att jag ska börja på heltid.. kan ju va bra att veta för ekonomin!!

Inga kommentarer: