fredag 18 mars 2011

redan fredag!!

nu va denna veckan nästan slut också....
veckan började lugnt, men slutade mer hektiskt....

i måndags o tisdags va jag ledig. fick ta mig en snabbis upp till arbetsförmedlingen för att få papper på praktikplatsen.
i onsdags slappade jag på förmiddagen o vid halv tolv kvart i tolv ringde johanna från gnosjö personaluthyrning o frågade om jga kunde rycka ut akut... efter lite velande fram o tillbaka sa jag ja.
men eftersom jag inte hade någon bil fick dom komma o hämta mig o köra ut mig till hillerstorp. vi fick bara göra ett snabbt stopp i gnosjö o hämta skor o tröja.
väl där va det bara att sätta igång... ta stora kuber o ställa på en pall. lägga i skumplast och sen i med en liten kub i varje stor. det gick faktiskt hyfsat... värre va det när jag kom hem igår efter att ha gjort samma sak en heldag... helt slut i kroppen...
idag ringde klockan 5.00 och jag fick vackert stiga upp... åt en macka o sen va et dags att cykla till busshållsplatsen.... det jobbiga var ju att det hade kommit 15 cm snö och det va inte det enklaste att cykla i....
fick gå minst halva vägen o lyckades trilla en gång också :-/
men strax efter sex kom bussen som hkörde mig till hillerstorp.. kom dit två minuter i sju eftersom busschauffören fick köra ganska sakta.
jobbade där till halv tolv, bytte kläder och gick ut till bussen. tog bussen till gnosjö och här är jag nu.
har matte med tvåorna... tur att dom jobbar bra själva.. för jag vet inte om jag kan hjälpa dom *skratt* ja det löser sig säkert...
ska ha matte med dom på måndag förmiddag igen!
sen på eftermiddagen ska jag ha manuella verkstaden med de nya vuxeneleverna. ska bli spännande!
på tisdagen ska jag ha data med vuxeneleverna o sen manuella verkstaden igen!

sen är det dags att ha lie praktik.. ska va på gnosjö automatsvarvning onsdag-fredag.



i helgen ska jag jobba 16-24 både lördag och söndag eftersom håkan har praktik i värnamo mellan 7 & 12.45. annars hade vi varit tvungna att köra ella till jönköping... skönt att slippa åka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken vecka du haft, va rädda om er.
Kram mamma och mormor