torsdag 3 mars 2011

jaha....

hade fått en lapp av rektorn idag på morgonen där hon upplyste mig om att jag skulle ringa min arbetsförmedlare....
ringde o hon ville att jag skulle gå ner till henne med en gång...

väl där va det inga roliga nyheter....
dom kan inte ge mig praktik för arbetsförmedlingen har inga pengar nu till det...
så nu skulle hon försöka kolla på olika lösningar, men vad som händer vet jag inte just nu.
imon ska jag, min arbetsförmedlare och vd:n ha ett samtal så får vi se vad som händer....
men vd:n kunde inte garantera nåt jobb sen ändå... jag vill ju inte gå ut på 6-8 veckors praktik o sen inte få jobb ändå....

håkan va snäll o va inne på k-bemanning åt mig så jag ska dit i eftermiddag på intervju så får vi se om dom har nåt åt mig, just nu vill jag bara ha ett jobb o kunna tjäna pengar!
så om 40 minuter ska jag dit!

Wish me luck!!


Inga kommentarer: