söndag 20 mars 2011

Kväll på Shell!!

Kan säga att jag fått alldeles för lite sömn de sista dagarna... o värre blir det till imon!
slutar 24 och har jag tur så somnar jag innan halv två....
o så ringer klockan 05,00 :-) kul va????
så att jag kommer nog att leva på kaffe på jobbet imon...
jag har inte ens orkat kolla på filen som per skickade över i fredags inför lektionen på eftermiddagen imon....
men jag har ju planeringstid på morgonen imon så det ska nog gå bra :-)

annars så har ella och jag bara slappat i helgen.. har inte orkat göra ett skit kan jag säga :-/ eller... jag har faktiskt tvättat upp all tätt... fast nu när jag tänker efter ligger det fortfarande en maskin i tvätten..... oj då... får slänga in den i torktumlaren när jag kommer hem!

Tudeluuuuuuuuuu!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va rädd om dig

puss och kram mamma