fredag 11 mars 2011

Fredag!!

Då va det fredag igen....
Vaknade innan sex idag för Ella har blivit jättelättväckt... Så när Håkan gick ner så vaknade Ella...
Jättekul!!! NOT!!!! Jag fick iaf ligga kvar till halv sju o dra mig lite!
Igår cyklade jag upp till samhället när det snöade som mest. Kan säga att jag va helt dyngsur när jag kom upp till bernts?? Tog en macka och en dricka o satt o försökte torka lite.. Sen gick jag upp till Arbetsförmedlingen. Fick träffa min nya handledare Johan o han gick igenom en massa saker...
Men nu är jag inskriven i jobb och utvecklingsgarantin iaf! Så nu ska jag upp dit idag igen så hoppas jag på att vi kan fixa praktikplats snarast!
Annars har jag bara haft en slappevecka! Träffade Madde i tisdags för en lunch, som slutade med en lååång lunch :-) vi hade en jättetrevlig eftermiddag! hoppas att vi kan göra om det snart!!

Har hunnit med att tvätta upp all tvätt, dammsuga o skura golven... O tvättat en gardin som diesel kissat på...

I helgen ska det städas lite o sen ska vi bara slappa :-)


Kram Angelica

Inga kommentarer: