fredag 25 februari 2011

Fredag igen!!

Då va fredagen här igen!
Har haft en vecka med en del o göra... inte jättemycket men lite lagom.

Jag har fräst lite o igår stod jag vid svarven hela dagen. Tio minuter innan vi slutade hittade vi äntligen felet!
så idag ska jag göra en bit tänkte jag :-)

I eftermiddag efter skolan åker jag o hämtar Ella o sen hem o packa. Sen åker Ella och jag upp till Jönköping i helgen. Håkan får va hemma o plugga.
Mamma o pappa skulle egentligen ha kommit ner på söndag, men då blir det ju inget gjort för honom så han föreslog att vi åker dit istället.
Så jag hoppas att vi kan åka o bada imon förmiddag med syster o familj o mamma förhoppningsvis :-)
va riktigt längesen!!

Nä nu ska jag ut till  maskinerna!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en fin helg saknar er redan.

Många kramar och pussar mormor