söndag 13 februari 2011

En ensam helg!!

I helgen har jag varit mycke ensam med Ella.
Håkan jobbade fredag till lördag.. 14.30 på fredagen till 16.00 på lördagen...
Kan säga att det är inte jättesmidigt när man behöver klä på Ella fullt o slänga henne i vagnen för att gå ut med diesel... Men det gick.. Jag glömde ju dock att ta på mig vantar o mössa.. Typiskt mig :-)
Ella o jag har bara slappat :-)
Igår tittade vi på Melodifestivalen... Kan säga att det va inte jättemycket att ha...

Idag har jag (och Ella) bakat kanelbullar! Det blev 103 stycken när vi var färdiga! Gott att ha i frysen!

Ikväll är jag och Ella ensamma igen. Håkan började vid 15.30 o slutar 9.45 imon, så alla morgonsaker Alm ska göras imon får jag fixa. Jag får väl sysselsätta Ella med att balta i handfatet medans jag duschar, det brukar va poppis!

Imon har jag också mitt prov igen! Hoppas verkligen på att jag klarar 8 frågor!
På eftermiddagen ska jag på intervju :-) den är i Gnosjö så jag kan gå dit från skolan!

Ha det underbart där ute i kylan!


Kram Angelica

Inga kommentarer: