måndag 21 februari 2011

Första dagen!

Eller det va ju andra dagen, men fredagens räknas inte....
Idag har jag haft lektion med Martin på förmiddagen! Vi hade mätteknik. Han tyckte att jag skulle hålla i lektionen men jag hade nog behövt gå igenom sakerna igen innan....
Jag försöker suga åt mig allt ny så att jag kan stå o prata om det!

Fick även min dator idag. Det är nog den långsammaste på denna planet, hoppas att jag får en ny sen. Men den är min nu o står på min arbetsplats :-)

På eftermiddagen fanns det inget för mig att göra så jag fick gå hem vid 14 :-)

Imon får jag börja lite senare för Ella har blivit sjuk. Hon hade feber i lördags kväll men inget på söndagen, men ikväll va den tillbaka så hon har varit jättegnällig... O det hjälpte ju inte att hon ramlade när hon sprang till bilen.. Fick ordentliga skrubbsår o så blev det ett litet hål på byxorna. Sånt som händer...
Håkan han ska skriva sitt prov på morgonen imon o sen så kommer han hem o jag får åka till skolan.
Hoppas att det går över snart!


Kram Angelica

Inga kommentarer: