fredag 18 februari 2011

Bäst!!!

Jag klarade mitt praktiska igår!!! 36/36 poäng! Fick min tillverkade bit rätt på första försöket! Så jäkla bra!
Sen när jag satt vid datorn o precis hade fått mitt resultat frågade hur länge jag hade kvar på mitt beslut från Arbetsförmedlingen. Jag sa att jag hade till den 5/3 o då sa hon att hon ville att jag skulle stanna kvar dom veckorna för hon ville att ja skulle lära mig så mycket som möjligt.
Sen berättade hon att en lärare skulle sluta och att dom behövde fylla den platsen o hon om undrade om jag skulle kunna tänka mig att ta över.. O va svarar man?? SJÄLVKLART!!!
Så nu ska jag gå som lärarpraktikant i två veckor o sen hoppas jag att jag får börja på riktigt!

Idag skulle jag ha fått inloggning till datorn så jag kunde börja kolla på servern men han som har hand om det gick inte att få tag i så jag fick sätta mig o kolla på lite planeringar till en del kurser, lite hur det är uppbyggt o så...
Rektorn kom även o sa till mig på rasten att jag skulle komm in till dom o fika o inte sitta ute bland de andra :-)
Så på måndag ska jag få inloggningen o så sätter vi igång!!

Ikväll ska ja jobba 18-24 o lördag-söndag 12-18!!

Ha en trevlig helg där ute!!!



Kram Angelica

2 kommentarer:

Maggan sa...

Åhhhh så kul för dig Angelica =)

Madde sa...

Vad kul,grattis (även om det varit roligare att höra det direkt av dig;-) )
KRAM