onsdag 16 februari 2011

onsdag och vägdag!

Det går lite långsammare med viktnedgången nu...
varannan vecka går jag ner ca 0,5 kg och varannan ca 1 kg...
så nu står vågen på 84 kg! så bara 2 hg till 35 kg!!!
jag vill gå ner ca 10 till o då kommer jag känna mig sååå nöjd!

Det är redan sjukt mycket roligare att handla kläder!
kan numera köpa medium på tröjor eller 40-42!! har fortfarande 46 på byxor men jag är aningen större där också.
Att bara kunna  gå på den vanliga avdelningen och leta kläder betyder sjukt mycket!
Även om det tar ett bra tag för huvudet att hänga me på vad som händer i kroppen... huvudet tror fortfarande att jag är lika stor....

Imon ska jag göra mitt praktiska prov! hoppas att det går bra :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi är så stolta detta klarar du.

Vi håller tummarna i morgon

Puss och Kram Mamma och Pappa