onsdag 29 juni 2011

förkyld....

Har lyckats åka på en sån dunderförkylninge.... inget kul alls....
hade lite feber igårkväll, me den va borta idag på morgonen :-)

Idag va det vägdag igen! och det hade rasslat till denna veckan igen!
-1,2 kg så nu visar vågen 70,5! Så jag kommer nog under 70 trots allt!

Imon är det dags för Ella att åka iväg på semester med mormor, morfar, liam och leo! Det kommer bli väldigt tomt i en o en halv vecka!!
Men jag kanske kan hinna med att slipa hennes säng och kanske även börja måla den lite?? Jag ska göra ett försök iaf :-)

Nä nu ska jag jobba lite!!
Ha det så bra!!


3 kommentarer:

Maggan sa...

Oh my GOD!!! Angelica, det kommer ta mig hundra år att komma i fatt dig sen... kilomässigt alltså!
Du väger nu 6,5kg mindre än mig! Känns bra va? :-)
KRAM

Angelica sa...

haha :-) ja det känns bra, men framöver hoppas jag att jag också går upp i vikt ;-)

KRAM

Maggan sa...

Ja gör du det så kommer jag absolut i kapp dig jue :) hihi
Jag håller ALLA tummar o tår för att det ska gå lätt o smidigt nästa gång iaf!
KRAM