torsdag 9 juni 2011

torsdag, fast huvudet tror att det är onsdag....

igår hade jag gått upp en del igen, men min mage har inte funkat på över en vecka..... inte alls kul när det ser ut som om man är gravid.....

Håkan har jobbat alla dar denna veckan! så jag har varit själv med Ella på kvällarna... hon har varit på ett hemskt humör pga värmen och att två tänder är på väg upp! Hon somnade vid 18,00 igår och jag fick väcka henne vid halv åtta för att få i henne välling.... hon somnade lika snabbt igen kan jag säga!
Men det resulterade ju i att hon vaknade när jag gick upp idag...

Imon är Håkan färdig undersköterska!! Han har varit såååå duktig och fått G i allt :-) Min älskling!!! Så imon ska vi nog gå ut o prova den nya restaurangen i gislaved. De har libanesiskt som jag hoppas smakar gott :-)

Nä nu ska jag gå och städa lite, vi har stipendielunch här idag och högsta chefen kommer så vi måste städa!!

Inga kommentarer: