måndag 13 juni 2011

redan måndag....

Vart försvinner helgerna egentligen????
fast det är ju klart... när man jobbar helgen så känns det verkligen som att man inte är ledig nåt....
jobbade ju bara till 14 igår, men det känns som om vi inte får nån tid tillsammans... o det är ännu viktigare nu när håkan jobbar kvällar o vi inte ses nåt, så jag ska nog säga upp mig.... ska inga chefen idag o kolla hur lång uppsägningstid jag har, så kan jag bara koncentrera mig på mitt heltidsjobb och famljen!

Fatta att till helgen gifter sig Madde och Jonas!! ska bli så sjukt kul, fast jag måste verkligen sätta fart med en sak om den ska hinna bli klar!! tempo, tempo!!


tänkte bara visa en bild: såhär snygg blev jag på kortet som togs till hemsidan på jobbet!!





Jag fick ju även egna visitkort, men dom har jag ingen bild på just nu....

nä nu ska jag fortsätta min underhållslektion!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fasen va snygg du är

mamma