söndag 26 juni 2011

Redan söndag :-)

I fredags va det ju midsommarafton:-)
Planen va att åka med familjen Tradefelt till High Chaparal.... Men när jag satt hos Stina ringde fru Tradefelt o frågade om vi skulle me till lager 157 istället... Så det gjorde vi :-) vi är vana vid att familjen Tradefelt är ölen nr spontana på midsommarafton... Undrar vart vi ska nästa år?? ;-)

Det blev iaf lite inhandlat! Ett par linnen och en ziphood till mig, Håkan fick två t-shirtar och ella fick en också! Har ju satt köpförbud till henne nu, hon har sjukt mycket kläder!!

Sen åkte vi till Ulricehamn för att hitta nånstans att äta.. Men det gick mindre bra så vi åkte till Max i Borås istället.

Efter det åkte vi hem o senare till familjen Tradefelt igen. Madde hade bakat en jättegod jordgubbstårta! TACK!!!

Igår jobbade jag 7-14... Kan säga att jag räknar dagarna tills jag slutar här!
Efter det åkte vi till campingen i Mullsjö där mamma och pappa har sin husvagn.
Vi skulle köpt en bil i Mullsjö också men luckor skickade en timme innan att han sålt bilen... Idiot!!!
Men sen hittade vi en annan i hillerstorp som vi ska åka o titta på. Jag erbjöd mig att köpa den på stående fot över telefon men han håller den åt mig så jag får titta på den först.
Köpte även en bilbarnstol till Ella. Behöver ju en till om vi köper bilen.

Sen åkte jag tillbaka till campingen och vi åt grillspett!! Gott som bara den!! Till efterrätt blev det jordgubbar, maränger och grädde! Mums!!

Barnen lekte jättebra! Så på torsdag när Ella ska me mormor och morfar och Liam o Leo på semester i över en vecka kommer det gå jättebra!! Jag kommer sakna henne till bång, men hon kommer ju tillbaka :-)
Frågan e vad jag ska göra den veckan??? Jaja, det löser väl sig :-)

Idag jobbar jag 7-14 igen! Efter idag är det bara två dar kvar! Yeah!!!!
Så direkt efter jobbet åker jag hem o sen o kollar på bilen! Hoppas vi kommer därifrån med en bil till. Så behöver vi inte tänka mer på det!

Vi hörs!!!


Inga kommentarer: