tisdag 5 juli 2011

shit va tiden går fort!!

fatta att det redan är tisdag!!
tiden bara rusar förbi även att vi inte har haft Ella hemma.
Lämnade henna i tordags och hon har haft det jättebra med mormor och morfar. Hon bryr sig inte det minsta om att vi är borta ;-) Hon ville inte ens prata med mig i telefon tidigare idag....

i helgen hände det en hel del.
håkan jobbade på lördagen och jag lyckades köpa en husvagn, så vi åkte iväg efter 18 mot lekeryd o hämtade den. för dom pengarna var det ett riktigt kap!!
Sen i söndags började jag slipa Ellas säng. Den ska förvandlas från en tråkig furusäng, till en fin vit säng!
Jag hann slipa hela och sen grundmåla vid unchtid och sen hann jag även måla första lagret med lackfärgen.

Igår var det först jobb och sen efter jobbet ringde Madde och frågade om jag ville komma dit en sväng. Passade på när jag ändå va barnfri :-) Vi åt korv med bröd och se drack vi lite the och åt kakor!

Sen var det dags att åka hem till Diesel och hinna med att måla sängen en gång till. På nåt ställe kan det behövas ett tredje lager.

Idag är det sommarfika med jobbet. Martin slutar ju på fredag så vi ska fira av honom lite. Jag tycker att det är fruktansvärt dumt att han slutar!!

Nä nu ska jag fortsätta med lektionen :-)
 

Inga kommentarer: