söndag 9 maj 2010

söndag!!!

i onsdags va vi uppe på öppna förskolan i samhället. Mycket trevligt!
sen i torsdags va vi på öppna förskolan här nere vid skolan. Madde va där me pojkarna också!
i fredags gjorde vi nog inget vettigt... eller, inget ja kommer ihåg iaf...
igår va det dop för Elliot! Ella tyckte det va väldigt roligt att gå längskyrkobänken o prata me Kevin och Elias som satt på raden bakom.
tyvärr har jag bra nåt kort som blev suddigt o sen tog batteriet slut..
efter kyrkan va det lite paj, tårta o fika i församlingshemmet. Håkan han kom dit precis när vi hade kommit in i församlingshemmet!
Det va en mycket trevlig stund. Elliot fick en doptavla, en mätsticka och en maracas av oss. Jag fick mycket beröm för tavlan!
idag har vi slappat lite på förmiddagen.. sen åkte ja till Ica o köpte makaroner. Åkte förbi jobbet o köpte boken till Ella och även frimärken. Jag skickade iväg Rabdidobyxorna som va alldeles för stora. istället ska vi få en tunika.
i fredags skickade dom även paketet med kläder från rabdido med kläderna jag vann för ett par veckor sen :-) kul med lite nytt!!
sen satte vi (eller jag gjorde det till slut) upp skoskåpen i hallen. Skönt att få bort skorna från golvet. till lunch blev det stuvade makaroner och falukorv. det får Ella till kvällsmat idag!

Inga kommentarer: