söndag 30 maj 2010

söndag och trött...

i helgen har det varit gisledagarna!
I fredags va Ella o jag ute en sväng i samhället.. det blev frukost på Linnéa och sen en runda...
köpte en studentnalle till Tim, etröja till mig och en tshirt till Ella där det står "Övningsgår".
På eftermiddagen när vi hämtat Håkan gick vi en runda till. Vi tittade där Babybest såld lite grejer o hittade en sulky till Ella. Det kan va skönt att ha en mindre vagn när man ska iväg. Vi la undan den o gick ner till Chili Thai och åt lite. Sen var det dags att gå upp mot frisären. Håkan behövde verkligen klippas! Ja passade på och bad dom klippa av Ellas lugg lite också, den växer som ogräs!
På Babyproffsen köpte vi en "stol på bord" som de hade på rean. 99:-
Kanon när man ska iväg!
Vi köpte lite marknadsgodis till Håkan o sen gick vi o köpte vagnen.
Igår jobbade jag till 14 o sen åkte vi en sväng till samhället, det blev en snabbis o sen ner till Ica o lite handling. Jag fick rosor av Håkan i tidig morsdagspresent. Jättefina i pastellfärger.
Kvällen spenderades i soffan. vi gjorde potatisgratäng och kotletter! mumisigt!!
Idag har jag jobbat till 14 igen, sen har ja inte gjort ett skit....
imon fyller vårat hjärta ETT år! sjukt va tiden går fort!!!!

2 kommentarer:

Madde sa...

Kul att ni hittade lite på marknaden :-) Vi vill gärna komma och fira Ella nån dag med . Kram

Maggan sa...

Bild på sulkyn TACK =)
Funderar med på en sulky, men jag älskar ju vår vagn så mycket att jag är rädd att jag kommer hata hur svårstyrda sulkyna är!