torsdag 27 maj 2010

dålig uppdatering...

Ja e inne i en period där ja inte orkar blogga så mycket... Men här kommer i alla fall en uppdatering! I måndags slappade vi.. Ja jobbade ju kväll i söndags o då har jag inte jättemycket energi på förmiddagen... I tisdags handlade vi o lite sånt... Det går ju åt lite blöjor o mat... På kvällen jobbade Håkan ett par timmar. Igår va vi på ettårskontroll o hon fick en okejstämpel i rumpan. Hon va lite avvaktande till läkaren o BVC-sköterskan va inte snäll när hon gav skrållan TVÅ sprutor... Tur att det är 6 månader till nästa spruta! Efter det åkte vi ner till holmen för lite avslutning på öppna förskolan, mysigt! Men vi stannade bara lite över en timme för sen var det dags att åka o hämta Håkan i skolan. Kvällen spenderade jag på jobbet. Tiden gick ganska snabbt faktiskt :-) Men när jag gick o la mig märkte jag att Ella sov väldigt oroligt o vaknade strax efter det o va rätt så varm, så det var bara att gå mer o ge henne ipreen. Sen tog det väl 40 minuter innan den hade börjat verka ordentligt i hon kunde slappna av o somna. Idag var vi hos tandläkaren efter frukost. Det gick bra! Vi åkte hem... Ella fick sova lite o sen fick hon lite lunch, efter det skulle Håkan till jobbet o då körde han upp oss till centrum så jag o Ella gick i affärer o sen blev det en fika på bernts. Kvällen har vi spenderat i vardagsrummet.. Imon ska vi till samhället igen för då börjar gisledagarna! Ska se om vi kan hitta några fynd. Ha en underbar helg! Pussar o kramar Angelica

1 kommentar:

Mormor Annki sa...

Vi önskar er en riktigt trevlig helg-
Pussa Ella från oss-

Kram mormor och morfar