söndag 2 maj 2010

söndag!

kan väl börja med en uppdatering från igår...
Vi vaknade vid 05,23... ganska okej efter att ha sovit endast 5 timmar!
åkte till jobbet vid 06,40...
Ella fick stanna hemma me Håkan en timme till o sen kom Madde och hämtade henne.
morgonen gick ganska snabbt och det var en massa saker som inte funkade på jobbet.. men rätt va det va så va klockan 14 :-)
Jag svängde förbi Ica och köpte smör till Madde och Cornflakes till mig. Körde förbi Victoria också och köpte en sallad. Sen till Madde och hämta lillskuttan. hon va lite skeptisk först när jag kom... hon undrade väl vad som hände.
Vi åkte hem, ja släångde i mig salladen, kollade lite på tv och sen in i duschen.
Sen var det bara att bege sig till Celindas syster. Där väntade vi på att överraska Celinda. Hon fyller 30 den 10/5 och vi hade lite fest för henne. Hon blev jätteöverraskad när vi stod inne i Badrummet och sjöng för henne.
Sen blev det god mat och en kanongod tårta! Hon fivk en namnhalsband med fotogömma av oss.
vid 20,20 fick vi åka hemåt, förskruttan hade somnat o behövde komma i sin säng.
Strax efter 22 somnade ja jättegott!
Det blev några fler timmar inatt! men ja lyckades strula till det så jag gick upp o insåg att jag kunde gå o lägga mig en halvtimme till. det va riktigt skönt den extra stunden.
Nu står ja här på jobbet o gör inte jättemycket... allt är uppfyllt.. men ja får vänta till 11,30 tills jag får lite sällskap av Lena. Då ska det jobbas lite ute :-)
Ha en bra dag!!

Inga kommentarer: