tisdag 23 mars 2010

tisdag o lite uppdatering!

i lördags va ja, Madde, Ella o Elliot i Borås. Det var en "mini-mässa" med rabdido, me&i, tupperware, blingo o ett par till! o jag vill verkligen betona att det va en MINI mässa, det gick inte ens att ta med maddes vagn in. så vi fick gå o bära barnen.... det va inte det enklaste när det blev så sjukt varmt....
Vi hittade dock lite fynd på rabdido. de hade två plagg för 150:-!
Jag ville egentligen bara ha den rosa klänningen, men den kostade 100 o två då för 150 så då fick det bli båda...


Grabbarna i Jönköping fick varsin orange tröja med brun kantning o en skattkista på. Så de får dom nästa gång vi är i jönköping.
Jag jobbade i söndags igen... fy helskotta va lite folk det va! tur att jag hade lite mer att göra fredag o lördag!
igår gjorde vi inte mycket... ja va så sjukt trött så vi lekte o slappade till Håkan kom hem ...
jag åkte o handlade lite till.... de har ju billigga våtservetter på ica nu, två för 20. så ja köpte tio i söndags o tio igår, så nu har vi så vi klarar oss :-)
ikväll jobbar ja 19-24. sen jobbar ja inte nåt mer på en vecka :-)

Inga kommentarer: