fredag 19 mars 2010

äntligen fredag.... igen!

Tiden går ju så sjukt jävla snabbt!
Igår va ja på sista delen av första hjälpen, det känns skönt att veta vad man ska göra i en nödsituation.
Idag har vi inte gjort jättemycket... vi har lekt o sovit lite...
ikväll jobbar jag 18-24. första kvällen som jag jobbar själv o ja ska göra allt. så ja får planera ordentligt så jag hinner me allt!
Imon ska jag, Madde, Ella och Elliot till Borås på en "mini-mässa" där en massa företag som har homepartyn kommer att va så vi hoppas på lite fynd! Det ska bli kul att bara åka iväg vi tjejer!!

2 kommentarer:

Madde sa...

Hmmm inte bara tjejer för Elliot är ju faktist en kille,även om han är liten ;-) Hoppas det går bra på jobbet idag. KRAM

Mormor Annki sa...

Jag som trodde att Madde fick en pojk-

Ha en trevlig dag

Kram mamma