tisdag 16 mars 2010

liten uppdatering....

igår va då begravningen!
Jag trodde inte att jag skulle gråta över huvudtaget, men när musiken började spela så kom tårarna rullande...
Sen fortsatte det så....
Blommorna va jättefina!
Under begravningen hände en hel del märkliga saker... musik som inte alls passade, en "dikt" som gjorde mig galen. varje mening började med "älskade pappa" o det va så jävla falskt! o hans fru.... det ska vi inte ens prata om!
Efter begravningen åkte vi o hämtade Skrulle Bulle och Buddha Bulldozer. Liam han har varit magsjuk sen natten till söndag, stackaren va verkligen helt färdig.
Vi åt lite mat, sen åkte ja o sålde vårat gamla glasbord. skönt att bli av med det. o lite extra pengar i fickan.
Sen åkte vi upp till A6. Allie va tvungen att gå in på Specsavers o fixa sin glasögon (Buddha fick tag i dom) o det tog två besök där inne innan hon va nöjd. vi är nog portade därifrån nu :-)
Vi gick till H&M o jag letade solglasögon till skruttan. o va fanns det?? HELLO KITTY! ja spyr på det. allt va me den fula lilla figuren på....
Men det fick bli det iaf, eftersom alternativet va fruktansvärt fult. (sen funkade inte dom iaf.. de bara glider av)
Vi gick en runda på Åhlens o där hittade jag ett par solglasögon till mig, solen är ju sjukt stark nu.
Sen gick vi till IKEA, köpte hundbajspåsar, sopkärl o nya dricksglas. Det går åt glas...
Sen gick vi till Coop o köpte våtservetter o Allie behövde en kaffebryggare så ja köpte det till henne. o lite fika köpte vi med oss tillbaka.
Jag landade i Gislaved strax efter 8. Helt slut va ja!
Idag ahr vi inte gjort så mycket... Ella har varit gnällig som bara den, men hon har inte bajsat på hela dan så ja förstår det... Annars har vi inte gjort så mycket. varit ute me hundarna, pratat me Madde. Vi ska gå på mässa på lördag förhoppningsvis. Det blir Madde, Elliot, Ella och jag. det är en massa homepartyföretag som är där så det ska bli kul.
Jag har också fått en jävla tandvärk. det bara smällde till i eftermiddag o nu kan ja knappt tugga. blir det inte bättre får jag väl ringa tandläkaren imon. det är väl fyra år sen ja va där senast.

2 kommentarer:

Madde sa...

Inte kul att läsa att du fått sån tandvärk. kan ju säga att det va alldeles för längesedan jag va där med....
kram

Maggan sa...

Säger det samma, HATAR hello kitty...!! köper inget som har med den figuren å göra!USCHana mig!
Beställde ett par solglasögon från H&M till Svava hoppas dom sitter bra.. om inte annat så sitter dom kanske bättre när mössan klämmer fast dom =) hihi