torsdag 4 juni 2009

Torsdag!



igår var det dags för första badet hemma o lagom till när pappa kom med kameran så började hon skrika som en galning... vilka lungor hon har :-)




Hon lugnade ner sig aningen när hon fick en handduk runt sig!





Sen var det dags för lite mys me pappa o Diesel så mamma fick slappa lite.



Natten var inte jätterolig.... hon vaknade en gång i timmen o ville inte riktigt somna...


Här är hon vid 02,30 o ville verkligen inte sova.....

Sen vaknade hon vid halv fyra igen o hon somnade på mitt bröst o jag somnade också... så en timme senare vaknade vi lite stela o goa...

Så inatt har ja inte fått mycket sömn... ett par timmar kanske... ska nog försöka sova lite under dagen..

Idag ska vi upp till babyproffsen o köpa babysittern som hon får av moster Alex m. familj. Sen ska ja upp till barnmorskan o lämna tillbaka TENS-apparaten, så jag inte ens använde under förlossningen :-)

Så nu har jag ändrat mamma så du kan lämna kommentarer!

Jag glömde skriva vad hon vägde hos doktorn... hon hade bara tappat 15g så hon vägde 3655g nu! så hon får verkligen i sig det hon behöver!

Kramar Angelica

1 kommentar:

Bullmamman Eva sa...

Håkan ser ut till att trivas i sin nya roll!!!! Och lilla Ella är söt som socker...kram från faster Eva