fredag 12 juni 2009

fredag och bvc-besök

natten var ett rent helvete!
hon vaknade stup i kvarten o skulle käka....
sen vaknade hon strax efter 4 o somnade inte förrän kl 6...
sömnlösheten börjar ta ut sin rätt nu.....

åkte till bvc vid halv tio.
hon vägde nu 3760g har vuxit till 51.5 cm och huvudet har vuxit till 37,4 cm.
sen frågade hon hur ja mådde eftersom ja såg lite blek ut o då började ja gråta...
sömnbristen kombinerat med onda bröst blev lite mycket...
hon påminde mig om att ja verkligen måste försöka sova på dan annars kommer ja åka på mjölkstockning.

Ja åkte en snabbis till Lindex och Kappahl men ja hittade inget på Lindex...
på kappahl köpte ja en body och en klänning med byxor och strumpor.


Sen när ja kom hem bröt ja ihop igen... o Ella vaknade ju naturligtvis efter knappt en timme o va hungrig, men hon har somnat nu igen. o tacka herren för det!!!!!
ska verkligen försöka sova en stund... men det är svårt att koppla av.. man ligger o lyssnar om hon vaknar.


nu behöver ni inte ringa o kolla hur det är med mig för jag orkar inte prata i telefon.
Jag behöver bara vila!



Kramar Angelica

4 kommentarer:

Madde sa...

Ja det är inte kul när man aldrig får sova. Hoppas du får ro så du åtminstonde kan vila lite idag
KRAM Madde

Mormor sa...

Hoppas du får lite vila nu.

Puss och kram

Bullmamman Eva sa...

Jag lider med dig Angelica. Det enda råd jag har...är att försök att sova när Ella sover. Jag vet att du försöker, men Håkan kanske kan gå ut en runda med Ella i vagnen. Så får du passa på att sova. Jag vet hur du har det, jag har gått igenom samma procedur fem gånger. Att man inte lär sig.....Ha det så gott ni kan ...puss & kram

Moster Allie sa...

Usch! Vet hur det är när man inte kan komma till ro! Hoppas allt blir bättre! PUSS O KRAM på er! Älskar er!