fredag 5 juni 2009

Fredag!!

Igår blev det inte att vi åkte iväg på några ärenden....
jag var hur trött som helst o kände inte för att klä på mig för att gå ut...
Madde kom med Ludvig o Elias o hälsade på o Ella fick en klänning och en dress. Dom va jättesöta!
Ella höll sig vaken ett par minuter när dom va här iaf!
Hon är ju vaken mer o mer, men det är inte alltid så lätt att va vaken när man har besök.

Natten var faktiskt väldigt bra!
Ella ville först inte sova utan bara sutta på bröstet så till slut blev ja så frustrerad att ja provade att ge henne nappen o då somnade hon äntligen!
Sen sov hon två timmar i stöten o somnade varje gång efter blöjbyte o amning!
Så ja vaknade o kände att ja faktiskt va någorlunda utsövd idag.
Inatt ska vi prova att lägga henne i hennes säng. Jag reser ju mig mycket enklare nu så det kan nog bli skönt att ha henne där.

Jag va uppe o lämnade TENS-apparaten idag... tur att ja kom när ja kom för hon skulle precis låsa för dagen eftersom de har en massa utbildningar denna veckan.
Jag fick även en tid till efterkontrollen så ja ska dit den 20/7.
Sen åkte vi till Babyproffsen o köpte babysittern. Köpte även två nappar o beställde en reg-skylt till vagnen!
Sen blev det ett sista stopp på ICA. Köpte lasagne till lunchen o lite annat o hämtade ut ett paket från ellos. Hade ju beställt ett par shorts åt Håkan o två 2-pack med pyjamasar till Ella... (det går ju åt två varje natt ungefär)

Imon ska vi till Jönköping. Det är mamma o pappas bröllopsdag så vi ska äta lite mat o så!
Ska bli mysigt!

Kramar Angelica

2 kommentarer:

Bullmamman Eva sa...

Glömde att kommentera en sak innan. Håkan klara av TRE saker samtidigt. Lilla Ella, hunden Diesel och FJÄRRKONTROLLEN. Du är grym Håkan.....älskar dig kära broder.....syrran/faster Eva

Allie sa...

Saknar er! Syns i morgon! Puss på er!
// Moster Allie