onsdag 3 juni 2009

Återbesök på BB!

idag var det då dags för återbesöket på bb!
Jag har nu insett att allt tar MYCKET längre tid med en bebis!
Vi sa att vi skulle lämna hemmet 8,15, men Ella blev hungrig så vi kom hemifrån strax efter halv nio.
Jag missade att ta på mig glasögonen o ja glömde att larma på....
vadå förvirrad?????
Vi va tvungna att köra förbi Pelle o sen bar det av till Värnamo.
Vi rullade in på parkeringen vid 09,10 så det var på håret.
Sen när vi kom upp gjorde dom först hörseltestet o sen fick vi komma in till läkaren!
Allt var bra sa läkaren och det känns ju alltid skönt att höra.
Sen fick ja amma Ella o sitta med värme på hennes hand inför PKU-testet o hon sa knappt ett knyst så det va riktigt skönt. jag tycker ju inte om nålar o vill ju inte se att hon får ont!
Barnmorskan kollade även min mage o mina stygn o det såg fint ut!

Sen åkte vi till Citygross o handlade!
Köpte en ny toasits (märkligt ja vet, men den vi köpte på ikea passade inte bra), blöjor (tre paket... två små o en storlek större) o mat o lite sånt... skönt att fylla upp kylen lite!

Vid två-tiden kom Alve o Viola (ellas farfar + sambo) på fika o vi fick lite stickade kläder till ella, en filt och påslakanset till vagnen!

Vi ska strax ut o gå en sväng (första promenaden) för jag känner att jag måste få igång kroppen igen!

O ja säger bara: PAMELA ANDERSSON, SLÄNG DIG I VÄGGEN!!! här har ja ett par bröst som knappast kan bli större....

Kramar Angelica

1 kommentar:

Madde sa...

Gör ett nytt försök att kommentera(gick inte innan) Skönt att allt gick bra idag :-)
Vad väger hon nu då?
Ja det tar ju lite längre att komma iväg när man har en liten att tänka på med.
Ha det så gott.
Kram Madde