tisdag 5 maj 2009

Tisdag... 21 dagar kvar!


Idag är det exakt tre veckor kvar tills bebben är beräknad!

Så Håkan och jag hade planerat att baka idag för att ha i frysen till gäster sen....

men... så ringde Pär o ville att Håkan skulle hänga me till Ikea så han tyckte att vi skulle baka på torsdag istället....

men jag kunde inte bara sitta i soffan hela dan så ja tänkte att ja gör tre kakor idag.. en syltkaka, en kanel´o socker kaka o kolasnittar.... men sen när jag va klar me dom så kollade jag receptet på kokostoppar o såg att det tog bara ett par minuter o göra så då gjorde jag dom med... o sen när jag hade satt in dom i ugnen så passade jag på att göra två olika sorters muffins också.... en med hallon och blåbär och en med chokladbitar!

Så jag har varit duktig!!


Sen har jag pratat ett par gånger med min älskade syster idag!

Hon ligger ju fortfarande på sjukhus, men har inte fått opereras än. hon måste bli av med inflammationen i bukspottskörteln, så operationen blir på måndag som planerat.

Så hon får komma hem imon nångång... så jag o håkan får vara barnvakter tills hon kommer hem.. vi ska ju lämna in bilen för utmontering av airbagen på passargerarsidan så vi kan ha babyskyddet där!

så imon får vi träffa våra små älsklingar Liam o Leo!!

puss o kram Angelica

1 kommentar:

Madde sa...

Oj vad duktig du har varit.
Kram Madde