tisdag 12 maj 2009

Tisdag... 14 dagar kvar!

Fatta!!! 2 veckor kvar! Sen är det vräkning!

Idag har vi gjort en avgjutning av magen! tog knappt en timme, men behöver förstärkas aningen på vissa ställen.



Så denna ska upp på väggen här hemma sen med en lampa i!

Det är mysigt att ha en sån här sak. ska göra en med varje barn så man ser hur olika magen ser ut.

Sen va ja ett par timmar o pratade skit hos Madde....

Alltid lika trevligt att tjöta av sig lite! Alla tankar man har såhär innan bebben flyttar ut i verkligheten.

Det blir tydligen så att jag får åka upp o ta hand om min små älsklingssystersöner på fredag eftersom Alex inte kan lyfta barnen. Men det ska bli så trevligt så!

Imon får vi väl ta o pricka av mer på listan!

Kramar Angelica

1 kommentar:

Madde sa...

så hade jag med tänkt göra med min mage, men kom inte på hur jag skulle få till det.
Kul att komma iväg till jkpg lite, är ju segt att sitta hemma och vänta.
Kram Madde