onsdag 13 maj 2009

Onsdag... 13 dagar kvar!!!

Jaha... Madde va på mig om att jag inte hade uppdaterat min blogg idag, så nu får ja väl göra det....
Sov sådär inatt... det gör ont när m an vänder sig på nätterna för bebbens huvud trycker på nerver som inte är så skönt... vaknade av att Håkan släppte ut Diesel vid 6-tiden... kunde sen inte somna om på en halvtimme... har en del o göra me att min älskade man snarkar så in i helvete...
Sen blev det lite frukost och sen körde vi ut ambulansen till Lanna. Vi svängde förbi Pär på vägen hem o lämnade en lapp i brevlådan... sen tvingade ja Håkan att stanna vid rosa kiosken så ja fick köpa en mjukglass me strössel :-) får väl säga att det är min namnsdag idag så det passade... men det hade ja missat så mamma ringde o grattade mig senare.
Vi har också lekt elektriker idag... våran utebelysning har ju inte funkat sen i somras o Pälle sa att det kanske är fel på dimmern... så vi bytte den o det FUNKADE!!!!!
Sen bytte vi ut ett uttag på väggen i köket mot ett i "rostfritt" så det blev mycket snyggare! Sen bytte vi lampknappen från en vit gammal till en ny "rostfri".
Håkan passade sen på att klippa gräsmattan eftersom det växer som bara den nu....
Vi har också spacklat en massa hål i tvättstugan, så snart ska man väl kunna ha det lite klart också!
Nu har jag nog fått med det mesta.
BRA SÅ MADDE??????
Kram Angelica

1 kommentar:

Madde sa...

Ja nu är jag nöjd :-)
Grattis får jag ju säga med, hade ju tyvär missat detta,hoppas du kan förlåta mig ;-)
Hoppas du får sova bra inatt utan nån som snarkar och stör.....
Kram Kram Madde