måndag 25 maj 2009

Måndag igen....

Jag var hos barnmorskan innan...
Mitt blodtryck var som det brukar, 120/80 så det var väldigt skönt!
Sen gjorde vi en utflykt till Rusta... köpte en ny matta till hallen (innanför dörren), insektsnät till den franska balkongen på övervåningen o en morsdagpresent... både till min mamma o till mig. Jag hoppas ju att ja får va mamma på mors dag i år.
Vi åkte även in en sväng till jysk o köpte två tvättkorgar att lägga tvättad tvätt i. Det blev också lite handdukar att ha på skötborden.
Vi råkade också åka till jem o fix. När vi gick på yttergården där var en utländsk familj där och den yngsta flickan såg mig först o sa: Hon har en bebis i magen! Sen tittade hon på Håkan o sa: Det har han också! Fatta att ja skrattade!!!!!!
Vi skulle bara ha ett träskaft till en borste, men kom därifrån med träskaft, en annan borste, en högtryckstvätt för nästan 2000 och tvättmedel till altangolvet.....
Sen blev det ytterligare städning i garaget o nu är det sååååå fint där inne!
Nu ska ja fortsätta kolla på csi. Imon kommer Securitas o installerar vårat larm o så ska ja till Madde o tjöta skit :-)
Kramar Angelica

1 kommentar:

Madde sa...

Oj vad ni shoppar ;-) Skönt att b.trycket va bra. Vi ses sen
Kram Madde