tisdag 5 oktober 2010

Från Stockholm

tidigt i morse åkte jag och Malin från Jönköping. Resan på 4½ timme gick bra, förutom att jag va tvungen att stå upp ett par gånger, kändes som om ja fick håll...

vi kom upp till stockholm innan ett o åkte o checkade in på hotellet. Traskade bort till sophiahemmet och fick träffa sköterskan Ina. Hon är såååååå trevlig!!
Vägde mig och jag skulle väga högst 111 och jag låg på 109 :D Kände mig stolt.
Fick veta att Malin ska va där 10.30 imon o ja 12, men ja frågade om det va okej att jag kom samtidigt o det va inga problem, ja kan sitta o bara slappa lite innan... sy lite eller nåt.
Sen va det dags för provtagning. Hon som ja fick verkade inte kunna nåt... hon tittade först på vänster arm (jag har ett bra blodkärl en liten bit ner) men sen skulle hon ta handen.. men ja sa att varför inte kolla höger hand... o hon bara: Ja det kanske jag kan göra... Idiot!
Sen fick vi lov att äta precis vad vi ville :-) Så vi passade på att ta varsin baguette med ost och skinka. o en dricka till det sen gick vi sakta tillbaka. Stannade på 7-eleven o köpte lite gotte o sen till hotellet o slappade ett par timmar.
På kvällen gick vi till Jensens Böfhus o åt lite o gick till ica o köpte lite grejer till hemresan o sen till hotellet.
Nu har vi både duschat med det underbara medlet Descutan :-)


Nu trillar snart ögonen ihop så jag hoppas att vi får sova ända till 9 imon :-)


Inga kommentarer: