måndag 27 september 2010

God kväll!

Allt bra med er där ute??
Här är det bra.
I helgen jobbade Håkan och jag fick va ensam med Ella. Det var ingen jätterolig grej ska ja säga... hon började snora hosta o sen feber på lördagskvällen. Men febern var borta på söndag morgon o kvar va snoret och hostan. Hon va sådär underbart gnällig :-)
Men framåt kvällen blev det bättre :-)
Idag har hon snorat lite på morgonen o bara hostat ett par gånger. Idag har vi också haft världens bästa syster o hennes gullepluttar på besök :-) Vi åt lite lunch o sen gick vi upp till samhället. Kollade i affärer o köpte lite småsaker. Köpte en jättefin skojrta till Ella på "stora avdelningen". Kommer va jättemysig i höst med ett par leggings till. Köpte också Descutan som jag ska tvätta mig med innan operation. Tänk att det bara är nio dagar kvar!!!
Sen gick vi till ica o hämtade ut två paket, ett från hälsokostgrossisten med piller till håret (för efter open kan man tappa ganska mycket hår) och ett från jotex. I det låg det nya gardiner till vardagsrummet, ett par julgardiner, två kuddar till soffan i samma tyg som gardinerna och lakansträckare.
Min älskade syster hjälpte mig sen när vi kom hem. Först plockade hon imna ögonbryn (jag är skitkass på det) o sen satte vi upp dom nya gardinerna! Det blev jättesnyggt! Ska ta ett kort o lägga in här!
Imon ska skruttan på dagis o ja får ett par timmar för mig själv. SKÖNT!!

Nä nu ska jag försöka ta o sova lite!!

Sov gott!!

Inga kommentarer: