lördag 23 oktober 2010

kort!!

Här kommer lite kort från de senaste månaderna!

Mammas lilla sessa!!! Kärlek!!!

Madde med syskon på hennes o Jonas 30-årsfest!!

Jag och Madde!
Madde ställer verkligen alltid upp! Hon är världens bästa!!

Ella va inne i en period då skorna skulle va på hela tiden.

O sen skulle jackorna på också.
Här har hon en brun jacka på sig under, men vägrade ge sig om hon inte fick ha sin fleecejacka på sig också, så den fick sättas på utamför!

Ella o morfar! Hon verkligen njuter när hon får träffa mormor o morfar.
Mormor va ju nere här ett par dar efter operationen och hon fullständigt sket i mig o Håkan, det va bara mormor som gällde!

Tuffingen på väg till mormor o morfar!
Leggings och benvärmare :-)

Sötaste!!!!!


Kusinerna.
Jag kan säga att det är inte lätt att få alla på samma kort.
När man har fått alla tre att sätta sig, så börjar en efter en att ställa sig upp så det va ren tur att alla kom med här, även om Leos hand hamnade lite i vägen...

Jag lovar att jag ska bättre på att uppdatera från o me nu!!


4 kommentarer:

Lena sa...

Hon är ju för härlig den tjejen

.Malin sa...

Gud va söt hon är Angelica!!!!! MAn smälter ju!

Madde sa...

Härliga kort, tokfia är ju bara för söt,hihi.
Tack snälla du för att du r en sån bra vän.
Kom på en sak när jag såg korten från festen, du skulle ju fixa en ny skiva till oss med det du gjorde till oss... :-)
Kram

Anonym sa...

Vilka fina bilder. Ella är ju helt underbar. Kortet på kusinerna blev ju jätte bra.

Kram mamma

Många pussar till Ella från mormor