söndag 29 augusti 2010

Helgen

I fredags va ja själv på gekås!
Skönt att kunna gå i sin egna takt o kolla på det man vill.
Det blev overall o mössa o vantar till skruttan. Vinterjacka till Håkan o en massa småsaker. Jag passade även på att klippa mig i handelshuset. Det var ett bra tag sen.
Sen gick ja in en runda till, glömde att köpa vingummi till Håkan. Hittade en klänning till mig att ha på mig nästa helg på 60-årsfesten. Ska bli kuligt!
Igår var våran skrutta sjuk. Det började med att hon va jättegnällig på natten o sen ville hon inte äta frukost. När vi skulle gå in i byta kläder så spydde hon ner mig. Sen var det gnälligt hela dan o hon ville bara ligga i famnen o gosa. Hon sov sammanlagt 4 gånger igår o alla gånger över en timme. Sammanlagt tror jag det blev över 6 timmar.
Vi trodde att det skulle bli en jättejobbig natt men hon sov till 9 o va så tyst att ja vaknade först vid tio i tio.
Idag har hon fortfarande feber men vi får hoppas att den försvinner under dagen. Imon är det dags för 15-månaderskoll på BVC. Det är alltid lika spännande att se hur mycket hon växt :-)

Ja ska försöka komma ihåg att ringa kirurgen också o kolla lite.



Kram Angelica

1 kommentar:

Madde sa...

Hoppas skruttan mår bra idag. År det en Gåkås tröja jag ser på henne, haha
Kram