söndag 1 augusti 2010

Migrän

Igår fick ja för första gången migrän. Ja vaknade med världens värsta huvudvärk. Jag var ljus och ljudkänslig... O helt slut... Det jobbiga är ju att Apoteket har lördagsstängt undr semestern så ja fick klara mig på Alvedon....
Framåt kvällen så kände jag mig någorlunda som en människa igen.
Idag har jag slappat här hemma... Jag har väntat på att min lilla skrutta skulle komma hem. Jag hämtade Håkan vid halv tre o sen kom våran lilla älskling hem vid 16. Hon ignorerade mig totalt när jag gick ut i bilen och hämtade henne... Lilla trollungen. Så småningom va mamma ganska bra o ha :-)

Sen fick jag mamma o pappa o hjälpa till med att fixa sanlådan till Ella. Det blev kanon, tog väl ca två timmar o sen stod den där med sand i och lock på. Så fint!!!!

TACK MAMMA OCH PAPPA!!!!!!


Kram Angelica

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själva. Nu längtar vi till helgen och lilla skruttan kommer till oss igen.

Kram mormor