fredag 23 mars 2012

Gosh va tiden susar iväg!!

Denna vecka har bara flugit iväg!
Dagis ringde i måndags o sa att Ella kliade sig väldigt. Det va bara 40 minuter inna jag skulle hämta henne så jag behövde inte stressa....

På tisdagen fick jag boka en läkartid till henne för hon slutade inte klia....
Det gick jättebra hos läkaren. Hon satt så snällt i mitt knä o lät doktorn titta på kroppen.
Det slutade med att vi fick betapred (cortison) och tavegyl (mot klådan)
Hon kliade sig en del under onsdagen men sen ahr det bara blivit bättre och bättre :-)

Annars är det full fart på jobbet! 
Idag ska vi till Gislaved på seminarie/mässa! Det är Ung Förtagsamhet som har sin årliga mässa!
Ska bli kul att se vad alla ungdomar har hittat på :-) Kanske kan göra en del fynd också ;-)
Ska även up dit imon o jobba mellan 11-13... Lyckos mig!! (är inte alls ironisk ;-) )

Nä nu ska jag sätta på mig min snygga Lichron-tröja o så ska vi åka snart :-D

Over and out i det underbart vackra vädret!!!!

Inga kommentarer: