torsdag 15 mars 2012

dagen från helvetet....

snacka om pissig dag....
Fick iofs sovmorgon till 6.15, men vaknade med en sjuk huvudvärk. Va precis som om kroppen visste att den inte skulle få kaffe direkt på morgonen så då va den sur redan direkt på morgonen...

Åkte upp till famljeläkarna strax innan 8 och kom dit som person nummer tre... vänta ÄNNU mer! 
klockan 8.45 va jag färdig där (efter 7 rör mindre blod i kroppen) och åkte direkt till Shell o köpte kaffe!
Kan upplysa om att huvudet bankade nåt sjukt då!

Slängde i mig en banan och kaffet på väg till jobbet o va framme strax efter 9.
Hann inte ens packa upp datorn innan det va dags att börja jobba... det skulle bäras upp kaffemuggar o tillbehör till UF-salen... började med att tappa hälften av plastmuggarna inna jag ens lämnat lärarrummet... bra va??
Sen har skiten bara fortsatt precis hela jäkla dan!
Det känns itne som om jag fått nåt gjort... bara gjort en massa skit åt andra.... eller ja... en del anmälde jag ju mig frivillig på, så det kan jag inte skylla på nån annan.... men bara såna där småsaker som gjort mig GALEN!!! 
Hoppas verkligen på en bättre dag imon!!

Fick beställa en ny jävla glashäll igår me... våran gick ju sönder i tisdags när ajg stod o lagade mat.... den bestämde sig bara för att dö när jag skulle reda spenaten..
Tur att jag hann boka hotellet innan detta... annars hade vi inte kunnat komma iväg... nu har vi inget att välja på då jag inte tog nåt avbeställningskydd :-D
Får se när hällen behagar dyka upp.... kan säga att det är inte jättelätt att laga mat utan spis... 
igår blev det minipizzzor i ugnen.... tror det blir det ikväll igen... eller kanske frallor.... får se helt enelt vilket humör Fia-Lotta e på :-)

Nähe... om jag skulle få lite jobb gjort också kanske?? :-D

Over and out!!!


Inga kommentarer: