måndag 30 maj 2011

underbar helg!!!

i helgen var det dags för den underbara möhippan för Madde!!
Vi hade en kanondag men det största va nog ändå att vi sprang på Sanna Nielsen och Shirley Clamp i hotellets foajé. Madde blev så glad så hon började gråta :-) men hon fick dom också att sjunga en låt för henne och det fick vi ju se höra hela kvällen :-)

jag ska lägga upp lite bilder från helgen här sen!!

min underbara mamma va ju nere i helgen och tog han om Ella! TACK MAMMA!!!!
Hon kommer få en lite present av min syster ikväll eftersom det va mors dag igår.
Jag fick ett presentkort på faces av Ella och Håkan :-)

idag på morgonen var vi hos bvc och vägde och mätte.
Ella väger nu 12220 gram och är 86 cm lång :-) Ho växer så det knakar min lilla tjej :-)
tänk att hon fyller 2 år imon!! Tiden går så sjukt snabbt, det känns som det va bara nån månad sen hon föddes.
Just nu för två år sen va vi i Värnamo med värkar... inte starka värkar, men det va iaf på gång :-)

nä nu ska jag ta mig lite kaffe!!


Inga kommentarer: