måndag 2 maj 2011

ny vecka :-)

oj!
då försvann den veckan också....
tiden går sjukt snabbt nu för tiden!

Ella va hos mormor och Morfar i helgen *TACK*!!!!
o hon har haft det jättebra o varit ute o lekt med kusinerna en massa timmar!
så det kommer gå kanon när dom ska va iväg en vecka allihopa!!
även om man kommer sakna henne till bäng!!!
fast jag kommer ju jobba alla dagar så tiden kommer gå fort!!

annars så ska jag jobba mån-ons denna veckan o va på praktik tors-fre.
o nästa vecka blir det nåt liknande o den 16/5 ska jag börja jobba heltid :-D
fatta hur längesen det är jag hade ett heltidsjobb... har inte haft nåt sen juli 2007.
ekonomiskt blir ju allt lite lättare :-)
o den 13/6 börjar Håkan jobba heltid!!
så det här ser ut att bli vårat år!!

Händer en del andra roliga saker också men jag ska va lite tyst om det :-)

Inga kommentarer: