torsdag 8 juli 2010

Torsdag

Igår va vi hos Madde o pojkarna! Det blev fika o tjöt ett par timmar :-) tack Madde! Jag har även ringt o beställt tid till det vi pratade om. De var snabba så ja får komma redan imon bitti. Hoppas att det går bra bara!

Idag fick skruttan va hemma från dagis. Hon fick lite feber igårkväll o imorse fick ja ge henne en ipren. Tyvärr har Ipren den effekten på henne att hennes mage sätter igång ganska snabbt, så andra bajsblöjan så blev det så mycket att det kom utanför... O inte så lite heller... Hela min hand när jag lyfte upp henne, fjärrkontrollen till tv:n och mitt täcke. Sen va ja tvungen att sätta ner henne på golvet så ja kunde tvätta av handen o då smetade det ju ut en massa på golvet... Ingen rolig start på dagen...

Sen har vi städat o tvättat en massa, hur mycket man än tvättar så tar det aldrig slut...


Kram Angelica

2 kommentarer:

Madde sa...

Bra att du har ringt, du får höra av dig och berätta mer om det sen.
Och du vet att jag ALLTID finns här.

Jobbigt att hon blir sån i magen av ipren, men å andra sidan så blir hon hård i magen så kan hon ju bara få lite ipren ;)
Ha det så bra min vän
Kram

Angelica sa...

Det är skönt att du finns där för mIg!
Jag ringer imon efter jag varit där!

Kramar