onsdag 28 juli 2010

Ja vet

Väldigt dålig uppdatering....
Men det är fullt upp just nu...
Förra veckan va det mycket jobb o i lördags fick ja tyvärr sjukanmäls mig för att ja fick jäklar så ont i ryggen i fredags på jobbet!
På söndag va det dock så bra att vi åkte till jönökping och rosenlundsbadet. Vi var dock inte dom enda som tänkt samma tanke. Kan ju bero på att vädret var pissedåligt....
Vi hade iaf en kanondag med en massa bad med moster o familj och mormor och morfar!!

I måndags jobbade jag 18-00.. Ett okej pass, men man är ju aningen trött på kvällskvisten.
Igår var ja ledig så jag rensade lite ogräs o sen hade Ella o ja myskväll eftersom Håkan jobbade.
Idag har jag pratat med kirurgen o i måndags kom remissen fram. Så nu ska ja få träffa en läkare senast 15/10 iom vårdgarantin. Så nu hoppas jag att det händer grejer! Ikväll är det jobb 18-00.


Kram Angelica

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi håller tummarna.
Vad vi längtar till imon när stumpan ska komma till mormor och morfar och bara vara med oss hela helgen själv.

Kram mormor

Madde sa...

Trodde knappt mina ögon när jag kikade in här ;-)
Ja då håller vi tummarna att de hör av sig snart.
Kram