måndag 19 juli 2010

Mycket jobb nu....

Ja uppdaterar lite dåligt nu... Jobbar mycket o när ja inte jobbat har ja inte energi att sitta vid datorn nån längre tid...

Ella går mest hela tiden nu. Nu ska hon bara lära sig att gå med skor på också, det krävs ju lite övning.

I fredags va vi i jönköping o träffade min farmor o hennes man när de var på väg till Öland. Sen åkte jag o Ella till mormors jobb o tjötade lite. Ella gick o gick o gick o pratade o pratade o pratade :-)
Sen åkte vi till rosenlundsbadet med kusinerna. Det var ett par roliga timmar :-) barnen älskar verkligen att bada!
sen åkte vi hem till mormor och morfar o åt väldigt goda hamburgare :-) tack mamma!!

I helgen har vi inte gjort jättemycket... Ja jobbade 7-15,30 lördag o söndag. Vi satte upp lite persienner i sovrummet. Det blev mycket finare!

Imon ska ja upp till Familjeläkarna o kolla blodtrycket igen. Jag hoppas att det har gått ner nu... Sen ska ja till Manpower o träffa min jobbcoach. Ska ringa kirurgen imon också p kolla om min remiss kommit fram. Den gick ju med vändande post i torsdags så jag håller tummarna.
På kvällen ska vi på speedway med jobbet. Shell sponsrar ju matchen så vi ska äta o lite sånt innan. Inte helt fel... Men det är ju min lediga dag så det tar emot en aning....

Nä nu måste ja sova!!


Kram Angelica

Inga kommentarer: