måndag 30 januari 2012

tiden går fort när man har roligt!

tiden bara springer iväg :-)

det blev många timmar förra veckan!
fyra timmar på onsdagen och fem på lördagen. skönt att ha lite komptimmar!!

i söndags kom min älskade familj ner från Jönköping. Barnen busade och vi åt god mat!
Jag gjorde focaccia för första gången med rödlök och tomat o det blev sååååå gott! det ska jag absolut göra igen :-D

Sen på eftermiddagen åkte jag och Stina o buggade! såååå kul!! men jag behöver verkligen nybörjarkursen!

Ella har lyckats bli sjuk också.... feber, hosta och ögoninflammation... min lilla skrutta.
Men underbara Stina va här idag så Håkan kunde åka o jobba. Imon får dock Håkan va hemma.

Idag fick ajg se att jag fick godkänt på min sista inlämning i Underhåll och driftsäkerhet!! Sen efter en liten stund stund fick jag se att jag klarade min tenta!! Fick en 4:a!! Är såååååå lycklig över det!!!

Jag kan om jag vill!

Nu sitter jag med min nya jobbdator!
Den är sjukt mycket snabbare än min gamla!
Så nu ska bara alla sladdar fixas o så på allas arbetsplatser. Lite terapiarbete :-D

Nu ska jag fortsätta glo lite på tv!!

Over and out!! 


Inga kommentarer: