måndag 2 januari 2012

dödstrött....

somnade efter halv ett inatt....
inte bra när väckarklockan ringer 05.25....
sen vaknade Ella vid fem o skulle ha dricka o ville helst ha tänd lampa..... det gick jag dock inte med på... så jag fick sova hela 25 minuter till....

Annars så hade jag en elev på manuella idag....
hon fick göra färdigt sin tärning o sen fick hon ha matte med den andra gruppen, så jag fick lite "planeringstid"
fick inte jättemycket gjort....
va o köpte säkringar på Elektroarmatur och sen åka jag till ica och köpte suketter.... ulla-bella va i farten....

på eftermiddagen hade jag mätteknik men dom jobbade på själva så dom fick gå hem vid halv tre... sen blev det TYST på bygget :-D men fick inte jättemycket gjort ändå.......

imon e vi fyra lärare... så jag har planeringstid på eftermiddagen! måste verkligen hinna plugga... har ju tenta nästa fredag och sen en inlämning "modell större" som ska lämnas in den 16/1.....
vet inte hur jag ska hinna, men det löser väl sig....

over and out!

Inga kommentarer: